Polityka prywatności

W związku z treścią art. 13 ust 1 i 2 oraz z art. 14 ust. 5 pkt. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – „RODO”) w niniejszej Polityce prywatności wyjaśniamy, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i chronimy Twoje dane osobowe. Znajdziesz tu również informacje o przysługujących Ci prawach związanych z ich przetwarzaniem.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią dokumentu.

Jakie dane zbieramy?

Podczas wizyty na naszej stronie internetowej automatycznie zbierane są dane techniczne, takie jak: adres IP, czas trwania wizyty, adres URL, typ przeglądarki oraz inne informacje związane z aktywnością na stronie. Te dane są zbierane w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz analizy jej użyteczności.

W przypadku chęci uzyskania oferty, zawarcia umowy rezerwacyjnej, deweloperskiej, aktów notarialnych, skorzystania z naszych usług, realizacji zamówień lub innych działań związanych z naszą ofertą, przetwarzamy następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer telefonu, adres e-mail.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. Przygotowania i przekazania oferty — w odpowiedzi na zapytania i potrzeby Klienta,
  2. Zawarcia i realizacji umów — w tym umowy rezerwacyjnej, deweloperskiej, aktów notarialnych,
  3. Realizacji zamówień i świadczenia usług — zgodnie z obowiązkami wynikającymi z zawartych umów,
  4. Wypełnienia obowiązków prawnych — w tym obowiązków podatkowych i finansowych.
  5. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie: zgody osoby, której dane dotyczą (w przypadku, gdy jest wymagana), realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych oraz uzasadnionego interesu administratora danych, w przypadku, gdy jest on zgodny z prawem.

Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji wskazanych celów, a po tym okresie mogą być przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa (np. w celach podatkowych, archiwalnych).

Odbiorcami danych osobowych mogą być wyłącznie osoby upoważnione przez naszą firmę oraz podmioty zewnętrzne, z którymi współpracujemy na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych. Do takich podmiotów mogą należeć:

  • Firmy kurierskie i pocztowe — w celu dostarczenia korespondencji i przesyłek,
  • Podmioty świadczące usługi IT i wsparcie techniczne — w celu utrzymania naszych systemów informatycznych,
  • Podmioty audytowe i doradcze — w zakresie wykonywania usług audytowych i doradczych,
  • Organy administracji publicznej — w zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych, takich jak organy podatkowe, sądy czy inne instytucje publiczne.
  • Przechowywanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a dostęp do nich mają jedynie osoby upoważnione w firmie, które muszą znać te dane w związku z wykonywaniem swoich obowiązków zawodowych.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio. Dokładamy wszelkich starań, aby chronić Twoje dane osobowe i zapewnić ich bezpieczeństwo.

Bezpieczeństwo danych

Zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia dotyczącego Ochrony Danych Osobowych przysługuje Państwu:

  • prawo do dostępu do sowich danych (Art. 15 RODO)
  • prawo do uzasadnionego sprzeciwu przechowywania danych (Art. 21 RODO)
  • prawo do poprawienia swoich danych (Art. 16 RODO)
  • prawo do usunięcia swoich danych (Art. 17 RODO)
  • prawo do ograniczenia przetwarzania (Art. 18 RODO)

Monitoring

Monitoring wizyjny jest prowadzony przez Administratora w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie objętym monitoringiem, w tym bezpieczeństwa pracowników, a także w celu ochrony mienia oraz zapewnienia ochrony przeciwpożarowej na tym terenie.

Dane osobowe pozyskiwane w wyniku monitoringu wizyjnego mogą być udostępniane podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi ochroniarskie, IT, ubezpieczeniowe, prawne oraz instytucjom upoważnionym do ich uzyskania na mocy obowiązujących przepisów prawa.

Przetwarzanie danych osobowych w ramach monitoringu wizyjnego jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c oraz f RODO.

Nagrania z monitoringu są przechowywane przez maksymalnie 30 dni, po czym są usuwane lub nadpisywane przez kolejne nagrania, chyba że nagranie stanowi dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa, w takim przypadku nagranie może być przechowywane do momentu prawomocnego zakończenia tego postępowania.

Administrator Danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest HO-BU POLSKA Sp. z o.o., 62-800 Kalisz, ul. Kazimierzowska 6/13, NIP: 6182162176, REGON: 0000688920.

Można się z nami kontaktować pod adresem mailowym biuro@ho-bu.pl.

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

W przypadku pytań, uwag lub wniosków dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@ho-bu.pl.

Firma nie posiada wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jednak wszelkie kwestie związane z ochroną danych osobowych będą rozpatrywane przez upoważnionych przedstawicieli firmy.

Informacje końcowe

Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą podlegały decyzjom opartym wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, zgodnie z art. 22 RODO.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności, przy czym wszelkie zmiany będą publikowane w formie nowej wersji polityki na tej podstronie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.